Posted in 3- դասարան, Հորինուկ

Անխելք Ախվես

Կար  մի  սոված  աղվես։ Նա  ամեն օր  ման էր  գալիս, որ  կեր գտներ։  Եվ  որոշեց գնալ գտնել Աստծուն   և

ճանապարհին   հանդիպեց  կատվին։

Կատուն ասաց․

-Ու՞ր  ես գնում  աղվես։ Աղվեսը պատասխանեց  ես գնում եմ  Աստծուն  գտնեմ։  Եթե  այդպես  է  ասա մի

բարի  կատու կա և նա   ուզում է  տեր ունենա։  Գայլը  ասաց,որ կասի։  Ու շարուկանկեց ճանապարհը։ Շատ  գնաց, թե

քիչ  հանդիպեց մի  մարդու։

Մարդը  ասաց․

-Ու՞ր  ես  գնում աղվես։ Աղվեսը ասաց ,թե  ես գնում եմ Աստծուն գտնեմ։  Դե,  որ գտնես կասես մի  մարդ կա , նա

միայնակ է   և  տխուր։   Շարունակեց  գնալ  և  գտավ  Աստծուն։  Եվ  ասաց․

-Աստված  ջան ինչու ես  ինձ  ստեղծել , եթե չես կերակրում։  Աստված  ասաց․

—   Դե գնա  քո  բախտը  տվեցի։ Աղվես ասաց,որ գալուց մի  կատու  և մի  մարդու է հանդիպել։   Աստվածը   նրանց էլ բախտ տվեց։

Աղվես  գնաց իր բախտը  գտնի։  Եվ հանդիպեց մարդուն․

-Ինչ  ինձ  համար   ասաց Աստված։  Գայլն ասաց, որ  դու պիտի գտնես  կենդանի կամ ընկեր, այդպես մենակ չես լինի։  Մարդն ասաց, որ գայլը լինի իր ընկերը, և քեզ  համար լավ , և  ինձ  համար  լավ կլինի։

Աղվես  ասաց․

-Ես պիտի բախտս  գտնեմ։

Եվ ճանապարհին  կատվին հանդիպեց․

— Ինձ  հավար ինչ ասեց  Աստված։

— Նա ասաց,  դու պիտի գտնես ընկեր,  այդպես դու մենակ չես լինի։

Գայլը մտածեց և կատվին առաջարկեց, որ գնան մարդու մոտ։ Այդպես էլ արեցին։ Բոլորն ապրեցին ուրախ։

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով