Posted in Հաշվետվթյուն

Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ես Մարիամ Դանղյանն եմ, սովորում եմ Հարավային դպրոց-պարտեզի երրորդ դասարանում։ 2021 թվականի մայիսից ունեմ իմ բլոգը, որտեղ հրապարակում եմ տարբեր նյութեր։ Հրապարակվող նյութերը  տարբեր են՝ մայրենի, մաթեմատիկա, օտար լեզուներ,  ես և շրջակա աշխարհ, տեխնոլոգիա, մարմնակրթություն։Նաև ես կարող եմ իմ ընկերների հորինուկները շարունակել։ Ես բլոգում ունեմ նաև տեղեկատվական նյութեր, որոնք հրապարակել եմ մեր ուսումնական ճամփորդությունների ժամանակ, օրինակ՝ Ծաղկեվանքի, Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի մասին։ Ես   ֆլեշմոբներին մասնակցել եմ։

Իմ բլոգում կա 136 գրառում տարբեր թեմաներով։ Ես շատ եմ սիրում բլոգով աշխատել։ Ես բազմաթիվ հմտություններ եմ սովորել։ Ես կարողանում եմ իմ բլոգում նկարներ, հղումներ և տեսանյութեր տեղադրել։ Նաև կարողանում եմ Word  և Paint  համակարգչային  ծրագրերով  շատ լավ  աշխատել։Նաև  ես  բոլոր    ծեսերին   մասնաքցել  եմ

 Մաթեմատիկա՝ ես գիտեմ կոտորակով  գումարել, հանել, բազմապատկել։  Ես  գիտեմ բազմապատկումն  ու   բաժանումը, գումարում եմ և հանում եռանիշ թվերը։ Ես գիտեմ այբուբենի թվային կարգը, տարբերում եմ հռոմեական և արաբական թվանշանները։ Ես կարողանում եմ գտնել եռանկյան, ուղղանկյան, քառանկյան պարագիծը։

Մայրենի՝ ես կարող եմ   իմ ընկերների հորինուկը  շարունակել, հորինել հանելուկներ, ինքս հորինել հեքիաթներ։

Ես և շրջակա աշխարհ՝  ես գիտեմ  ինը  մոլորակների մասին հիմա   կթվարկեմ մոլորակների անուներր՝ Մերկուրի, Վեներա,  Երկիր, Մարս, Յուպիտեր, Սատուրն, Ուրան, Նեպտուն, Պլուտոն։

Ուսումնական ճամփորդություն՝Մենք դասարանով   գնում ենք ճամփորդությունների և իմանում ենք նոր բաներ։

Մարմնակրթություն՝  Մենք գնացել ենք  Հյուսիսային դպրոցի հետ Մայր պրոցում  մրցելու  և մենք հաղթեցինկք Հյուսիսային դպրոցի դասարանին։

Տեխնոլոգիա՝ ես գիտեմ    Paint համակարգչային ծրագրոց գեղեցիկ բացիկ, մեդիաբացիկ նկարել։ Նաև կարող եմ paint ծրագրով գրել։

Ռուսերեն՝ Ես կարողանում եմ ռուսերեն լավ խոսել, կարդալ, պատմել։ Ես նաև կարողանում երգեր երգել, ինչպես նաև հեքիաթներ կարդալ և հասկանալ։

Անգլերեն՝ Ես կարողանում անգլերեն կարդալ, գրել, նաև խոսել։ Ես կարողանում եմ նախադասություններ ինքնուրույն կազմել և ճիշտ գրել դրանք։

Շախմատ՝ Ես գիտեմ շախմատ խաղալ, գիտեմ խաղաքարերի անունները և դրանց քայլերը։Ես կարող եմ նաև իմ  փոստով շախմատը ուղղարկել ընկերոջս և նրա հետ խաղալ։

Երգ՝ Մենք   դասարանով շատ  երգեր  ենք  անցել։Նաև ինձ  համար այդ  երքեր

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով